Word vrijwilliger

Word vrijwilliger bij Stichting Bambale en help mee met evenementen en activiteiten!

Stichting Bambale is een vrijwilligersorganisatie bestaande uit vrijwilligers die zich zonderIMG_0323
enige vorm van vergoeding inzetten voor de organisatie.
Uitsluitend voor het stichtingswerk gemaakte en gedeclareerde onkosten worden vergoed.

Dit eist een efficiënt en zorgvuldige omgang van het werk.

IMG_0338
Haal voldoening uit het werk voor anderen en meld je aan als vrijwilliger bij Stichting Bambale!

Samen met de vrijwilligers van Stichting Bambale sta je op markten en informatiedagen.
Vanachter de kraam verkoop je producten van Bambale zoals kettinkjes en poppen uit het winkeltje en ben je een aanspreekpunt voor vragen en uitleg over de stichting.
Daarnaast organiseert het bestuur maandelijkse interne activiteiten wat zorgt voor een hechte en gezellige sfeer binnen  de stichting. lk wil eens kijken of dit iets voor mij is

D'andere Mert Geldrop 1

Aan de vrijwilliger: “Bedankt voor wie je bent en wat je doet, altijd uit het hart en nooit omdat het moet”